Politica de retur și schimb

Politica de schimb și retur a companiei iStore

iStore se conduce după Legea nr. 105 din 13.03.2003 despre protecția consumatorilor în ceea ce privește schimbul și returnarea bunurilor. Cu toate acestea, încercăm să ne orientăm spre clienți, să fim de partea consumatorilor, cu condiția ca produsele să fie într-o stare agreabilă iar consumatorul să se adreseze în timp util.

Doar în cazul în care produsul nu a fost desigilat:

  • Ambalajul a fost păstrat în stare intactă, setul este complet, caracteristicile produsului, sigiliile și etichetele sunt intacte;
  • Bonul fiscal a fost păstrat, toate autocolantele și etichetele sunt prezente;
  • Plata a fost efectuată în numerar sau prin card bancar.

În decurs de 14 zile, excepție fiind ziua achiziției, produsul poate fi schimbat sau returnat vânzătorului, în afara produselor de calitate ce nu pot fi schimbate cu un produs similar. Lista produselor ce nu pot fi schimbate pe un produs similar în termen de 14 zile:

  1. Bijuteriile (bijuterii din metale prețioase cu pietre prețioase, metale prețioase cu inserții de pietre semiprețioase și sintetice, pietre prețioase fațetate);
  2. Țesături și tricotaje (lenjerie de corp, lenjerie de pat, ciorapii și derivatele acestora);
  3. Articole de igienă personală (periuțe de dinți, pieptene, agrafe de păr, bigudi, pensete, aparate de ras, aparate de ras electrice și alte produse similare de igienă personală);
  4. Parfumerie și produse cosmetic;
  5. Articole textile (bumbac, in, lână, mătase și țesături sintetice, panglici, împletituri etc.);
  6. Produse de cablu (fire, cabluri);
  7. Materiale de construcții și finisaje și alte bunuri vândute pe metru pătrat (linoleum, film, covoare, etc.);
  8. Produse și materiale ce intră în contact direct cu alimentele, fabricate din materiale polimerice, inclusiv de unică folosință (veselă și ustensile de bucătărie, materiale de ambalare, recipiente pentru depozitarea și transportul alimentelor (cutii, sticle, butoaie);
  9. Produse chimice de uz casnic, pesticide și agrochimice;
  10. Mobilier de uz casnic (seturi de mobilier);
  11. Autoturisme și autovehicule, remorci și agregate pentru acestea, mijloace mobile de mecanizare mică a lucrărilor agricole, ambarcațiuni de agrement și alte ambarcațiuni de uz casnic;
  12. Bunuri de uz casnic complexe din punct de vedere tehnic pentru care se stabilesc perioade de garanție (aparate de uz casnic, echipamente radioelectronice, echipamente de calcul și multiplicare de uz casnic, echipamente foto și de film, aparate telefonice (staționare și mobile) și echipamente de fax, instrumente muzicale electrice, echipamente și dispozitive de uz casnic);
  13. Produse pentru prevenirea și tratarea anumitor maladii la domiciliu (articole de salubritate și igienă din metal, cauciuc, textile și alte materiale, instrumente medicale, dispozitive și echipamente, produse de igienă orală, lentile pentru ochelari, articole de îngrijire a copilului, medicamente);
  14. Jucăriile.

Orice produs de calitate poate fi returnat în magazinul unde a fost realizată procedura de cumpărare. Daca produsul a fost cumparat prin intermediul magazinului online, atunci îl puteți returna pe adresa, mun. Chisinau, str. Columna 170. Pentru a beneficia de serviciul de returnare trebuie să deții următoarele:

  • Produsul cumpărat
  • Ambalajele Și accesoriile
  • Certificatul de garanție valabil
  • Bonul fiscal

Mai mult, verifică dacă toate condițiile specificate în punctul ”Schimbul sau returul unui dispozitiv? ” corespund cu cerințele indicate.

Dacă ai optat să faci cumpărături online, este important să atragi atenția asupra unor caracteristici importante:

  • Mărimea
  • Puterea
  • Funcționalitatea
  • Culoarea
  • Greutatea
  • Memoria
  • Modelul etc

Este foarte important să ții cont de aceste aspecte atunci când primești comanda și la momentul primii să verifici toate aspectele externe vizibile. Dacă nu ești mulțumit de produs, dacă nu corespunde cu ceea ce ai comandat, atunci ai dreptul să refuzi produsul. Dacă, însă, ai acceptat produsul și ai semnat toate documentele despre primire și predare de la curier atunci ai acceptat automat marfa cu aspectele ei exterioare.

În cazul produselor achiziționate online, acestea pot fi returnate sau schimbate în orice magazin fizic iStore.

Dacă un produs are un defect vizibil, clientul este îndreptățit să refuze produsul în momentul verificării în magazin sau chiar și la livrare. Dacă accepți produsul, îți asumi responsabilitatea pentru acesta. Inspectează cu atenție dispozitivul și semnalează imediat despre eventuale defecte sau probleme pe care le-ai identificat.

Dacă defectul este din fabrică și îl poți vedea abia mai târziu, produsul trebuie verificat într-un centru autorizat. Acest lucru poate fi efectuat oricând atâta timp cât garanția este valabilă.

Te poți adresa direct în service centru autorizat sau prin intermediul magazinului iStore. Vei avea nevoie de certificatul de garanție pentru această procedură. Află mai multe detalii la numărul de telefon: 078 002 244 sau mail: [email protected]

Service Centrul autorizat va oferi un rezultat în cadrul diagnosticării, astfel, se va lua o decizie finală:

  • Dacă este depistat un defect, acesta va fi remediat,
  • Dacă defectul nu poate fi remediat, dispozitivul va fi înlocuit sau compensat conform valorii reale pe care o are.

Magazinul iStore oferă 2 ai garanție la toate produsele achiziționate. Primul an de garanție se oferă de către producătorul Apple, deservirea fiind la service centru Daac System:

  • Daac Systems Service
  • Mail: [email protected]
  • Tel: 022509777
  • Chișinău, Str. Calea Iesilor, 10

Al doilea an de garanție este din partea iStore, deservirea fiind la service centru Ultra Service.

Poți beneficia de garanție ducând dispozitivul la service direct sau prin intermediul magazinului iStore.

  1. Orice tip de defect mecanic de genul respectiv: Încălcarea integrității sigiliilor de la producător, intervenție neautorizată, urme de lovituri, fisuri, carcasă deteriorată, șoc mecanic depistat în service centru prin aplicațiile oficiale Apple.
  2. Expunere la umiditate ,influența temperaturii sau a corpurilor străine: Dacă s-au depistat corpuri străine, lichide, insecte, materie în interiorul dispozitivului care au provocat defectul sau acțiunea temperaturilor ridicate.
  3. Modificarea datelor, software sau a numărului de serie Modificarea componentelor, construcției dispozitivului. Intervenirea în programarea sau sistema acestuia.Numărul de serie sau MAC adresa din memoria dispozitivului a fost modificată, eliminată sau deteriorată și nu poate fi restabilită.

Suport clienți:
Pentru detalii cu privire la deservirea dispozitivelor, condițiilor de schimb sau retur, sună la numărul de telefon suport clienți sau scrie-ne la adresa de mail.

Orar de lucru:

  • Lu - Vi:09:00 - 18:00
  • Sâ:09:00 - 16:00