iStore se conduce după Legea nr. 105 din 13.03.2003 despre protecția consumatorilor în ceea ce privește schimbul și returnarea bunurilor. Cu toate acestea, încercăm să ne orientăm spre clienți, să fim de partea consumatorilor, cu condiția ca produsele să fie într-o stare agreabilă iar consumatorul să se adreseze în timp util.
Doar în cazul în care produsul nu a fost desigilat:
În decurs de 14 zile, excepție fiind ziua achiziției, produsul poate fi schimbat sau returnat vânzătorului, în afara produselor de calitate ce nu pot fi schimbate cu un produs similar. Lista produselor ce nu pot fi schimbate pe un produs similar în termen de 14 zile:
Orice produs de calitate poate fi returnat în magazinul unde a fost realizată procedura de cumpărare. Daca produsul a fost cumparat prin intermediul magazinului online, atunci îl puteți returna pe adresa, mun. Chisinau, str. Columna 170. Pentru a beneficia de serviciul de returnare trebuie să deții următoarele:
Mai mult, verifică dacă toate condițiile specificate în punctul ”Schimbul sau returul unui dispozitiv? ” corespund cu cerințele indicate.
Dacă ai optat să faci cumpărături online, este important să atragi atenția asupra unor caracteristici importante:
Este foarte important să ții cont de aceste aspecte atunci când primești comanda și la momentul primii să verifici toate aspectele externe vizibile. Dacă nu ești mulțumit de produs, dacă nu corespunde cu ceea ce ai comandat, atunci ai dreptul să refuzi produsul. Dacă, însă, ai acceptat produsul și ai semnat toate documentele despre primire și predare de la curier atunci ai acceptat automat marfa cu aspectele ei exterioare.
În cazul produselor achiziționate online, acestea pot fi returnate sau schimbate în orice magazin fizic iStore.
Dacă un produs are un defect vizibil, clientul este îndreptățit să refuze produsul în momentul verificării în magazin sau chiar și la livrare. Dacă accepți produsul, îți asumi responsabilitatea pentru acesta. Inspectează cu atenție dispozitivul și semnalează imediat despre eventuale defecte sau probleme pe care le-ai identificat.
Dacă defectul este din fabrică și îl poți vedea abia mai târziu, produsul trebuie verificat într-un centru autorizat. Acest lucru poate fi efectuat oricând atâta timp cât garanția este valabilă.
Te poți adresa direct în service centru autorizat sau prin intermediul magazinului iStore. Vei avea nevoie de certificatul de garanție pentru această procedură. Află mai multe detalii la numărul de telefon: 078 002 244 sau mail: [email protected]
Service Centrul autorizat va oferi un rezultat în cadrul diagnosticării, astfel, se va lua o decizie finală:
Magazinul iStore oferă 2 ai garanție la toate produsele achiziționate. Primul an de garanție se oferă de către producătorul Apple, deservirea fiind la service centru Daac System:
Al doilea an de garanție este din partea iStore, deservirea fiind la service centru Ultra Service.
Poți beneficia de garanție ducând dispozitivul la service direct sau prin intermediul magazinului iStore.
Suport clienți:
Pentru detalii cu privire la deservirea dispozitivelor, condițiilor de schimb sau retur, sună la numărul de telefon suport clienți sau scrie-ne la adresa de mail.
Orar de lucru: